Ονομάζει καθημερινά αντικείμενα, πραγματικά και σε εικόνα; (όχι απαραίτητα με καθαρή άρθρωση);
Λέει το όνομά του όταν το ρωτήσουν;
Ονομάζει τουλάχιστον 5- 7 μέλη του σώματος;
Ονομάζει βασικά ρούχα π.χ. μπλούζα, παντελόνι;
Χρησιμοποιεί την άρνηση με το "όχι","δεν";
Κάνει προτάσεις με 3 – 4 λέξεις;
Απαντά σε απλές ερωτήσεις με το "Τι;" και "Που;";
Παράγει όλα τα φωνήεντα και τα σύμφωνα μ, π, τ, κ, χ, γκ;
Κατανοεί χωρικές έννοιες όπως "πάνω", "κάτω", "μέσα", "έξω";
Κατανοεί ποσοτικές έννοιες "ένα" – "πολλά";
Κατανοεί και αρχίζει να χρησιμοποιεί προσωπικές αντωνυμίες "εγώ", "εσύ", "αυτός";
Κατανοεί την χρήση αντικειμένων π.χ. με τι κόβουμε το χαρτί;
Κατανοεί απλές οδηγίες με 2 τμήματα π. χ. Βάλε το τουβλάκι μέσα στο κουτί;
Κάνει ερωτήσεις με το "Που;" και "Τι;"
Λέει απλά παιδικά τραγούδια;
Παρακολουθεί μία ιστορία με εικόνες;
Επιδίδεται σε συμβολικό και αναπαραστατικό παιχνίδι (π.χ. κουκλόσπιτο, γκαράζ κ.τ.λ.);