Ανίχνευση προβλημάτων λόγου και ομιλίας για παιδιά που φοιτούν στο νηπιαγωγείο.
Η λίστα που ακολουθεί έχει ως στόχο τον εντοπισμό παιδιών που παρουσιάζουν δυσκολίες στον λόγο και την ομιλία. Απευθύνεται σε παιδιά που φοιτούν στο νηπιαγωγείο. Η συμπλήρωση της λίστας πρέπει να γίνει με ιδιαίτερη προσοχή είτε από τους γονείς είτε από τον εκπαιδευτικό προσχολικής αγωγής. Στην περίπτωση όπου το παιδί υστερεί σε μεγάλο βαθμό, κρίνεται απαραίτητη η αξιολόγηση από Λογοθεραπευτή.
Ακρόαση- Ακουστική Επεξεργασία- Μνήμη –Αντιληπτικός Λόγος
Ο μαθητής: |
Ναι |
Όχι |
Μερικές φορές |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
Σημασιολογία – Έννοιες
Ο μαθητής: |
Ναι |
Όχι |
Μερικές φορές |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
Εκφραστικός Λόγος
Ο μαθητής: |
Ναι |
Όχι |
Μερικές φορές |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
Επικοινωνία/Πραγματολογία
Ο μαθητής: |
Ναι |
Όχι |
Μερικές φορές |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
Μεταγλωσσικές Δεξιότητες/ Φωνολογική Επίγνωση
Ο μαθητής: |
Ναι |
Όχι |
Μερικές φορές |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|